måndag 8 mars 2010

8/3-10 Måndag



Har scannat in följande bild:
Jag, 14 år, och min första häst, 
Fjordstoet Hanna.

Det var tider det..
Och mammas fula, gamla jacka har jag på mig. Lägg märke till glittret i Hannas grimma, jag tyckte om att julpynta jag, haha.

Nu har jag äntligen löst mysteriet med dateringen här. EUREKA!!

************************************************
18:52

Plötsligt kom våren.

Ni vinterhatare får ursäkta, men jag avskyr slaskväder, så inför varje stundande vår så bävar jag. Det går bra så länge det är solsken. Då kan jag eventuellt stå ut med bruna snökanter och lortiga hundar.

I afton när jag gick ut med Izor var vinden frisk men ljum och det började regna...
Men det var helt OK, himlen brann efter solnedgången i lysande cerise och vinden slet i mitt hår och runt om mig fanns en omisskännlig doft av stundande vår.

Det finns hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar