måndag 29 mars 2010

Ny vecka, nya möjligheter




Påskvecka till och med=)

Det är vårligt i alla fall.
Jag håller tummarna för bättre väder nu för mer dimma mäktar jag inte med.

Helgen var produktiv i alla fall. Mycket planerades inför kommande sommar;)

I går var vi ute och finåkte och passade på att svänga förbi Svedjan och en liten gård där som är till salu. 1.2 miljoner.. Vill ha..

I ärlighetens namn är det väl så att vi är så less på allt som händer runt ikring och än mer less på sådant som INTE händer, så vad som helst för att komma ifrån det gamla och köra igång med det nya känns lockande. I Gagnef tänker vi ju inte bo kvar längre än nödvändigt så vilken lösning som helst är ju mer eller mindre tillfällig.

Men ändå.. Det är gratis att drömma=)

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där att stå och stampa, när huvudet och hjärtat är fyllt av annat : )) Det kommer, det kommer tids nog är ingen tröst. Men det är så det är. Händer det inte detta år så blire nästa eller året därpå.

    Men jag ser framför mig den däringa gården ni vill ha. Ska ni dessutom odla nåt ekologiskt till försäljning så blir jag kund : )

    Glad Påsk på er! Vi syns om inte förr i sommar ; )

    SvaraRadera