torsdag 11 mars 2010

Fredag, trodde jag...



..men så var det ju inte

Oftast stänger jag väckaren direkt när den går igång, kvart över fem, för att göra pinan kort liksom, men i morse var det tungt.

Satt och jobbade nästan ända till nio igår kväll, både med projektet och mitt framtida, stora projekt, såg "Fuskbyggarna" och "True Blood" (Skarsgård gjorde ett lyft med nya frillan och han pratade svenska igår. Svenska och Vampyriska är visst samma sak*s*) och somnade helt ovaggad som en stock!! 
Sängen såg orörd ut när jag klev upp.
Eller, ramlade ur sängen när jag till slut förstod vad i helvete det var som lät (väckaren).

I dag vet jag inte när jag kommer hem.
Det kan bli sent, det kan bli mindre sent. Tur att Calle är så duktig och tar hand om hundar och sin egna middag. Stefan kommer hem runt sju i kväll hoppas vi.

Jag måste ta ledigt i morgon.
Vi har redovisning på projektet då, men mitt riktiga liv är viktigare. Jag är helt övertygad om att de fyra andra klarar att redovisa utan mig=)
Jag måste på banken i Borlänge och ordna med lånet.


Så här vacker var himlen när jag och Ludde var på morgonpromenaden

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt vacker himmel... men jag är inte ett dugg avis över att ha missat den (ligger hellre kvar i sängen en sån okristlig tid)

    Håller tummarna för att bankbesöket slår väl ut : )
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Hihihi Huvudsaken är att man får nåra ligg....

    Hahahahaha,ja jag vet. Supertrist *fniss*

    SvaraRadera