onsdag 10 mars 2010

Projekttider...


Izor luktar på kvällssolen

***************************************************
Vi har projekt nu i veckan;
Turistbyrån i Säter behöver en ansiktslyftning och har anlitat Entreprenörsskolan och deras Handelsentreprenörer.

Nu när jag är på väg att införskaffa mina första Basjkirer och helst vill bygga upp vår gård känns det sådär att lägga så mycket energi på något man inte brinner för.
Och självklart vill jag inte sänka mina kamrater i gruppen.

Idag har jag samtal med min mentor Lasse om nästa praktikperiod. Jag ska höra om jag kan börja en vecka tidigare. 
Då Amir troligtvis blir en väldigt stor del i praktiken vill jag hämta honom så fort som möjligt=)

Ha en fin dag alla.
På återseende;)

1 kommentar:

  1. Mmmmmmmmm känner igen det dära, när man har en massa måsten och fokus på nåt heeeelt annat... Man blir så splittrad. Det enda man kan göra är att försöka att se "måstena" som ett delmål på vägen. Även om man inte har nån lust att köra småvägarna utan vill ta motorvägen på en gång : )

    Fasiken va kul att det rör på sig för er. Det är helt otroligt vad energi man kan få av att få lägga tid på nåt man brinner för. All lycka till från oss!

    Våriga soliga kramar : )

    SvaraRadera