söndag 14 mars 2010

Iskonst


Naturen är en fantastisk konstnär=)

Gårdagen ägnades mest åt uteaktiviteter. 
Före lunch tog vi med hundarna och gick och handlade. Sedan hade gossarna lite ärenden att utföra så jag gjorde i ordning kålpuddingen som ska bli söndagsmiddag. Jag tror inte de som säger att kålpudding är äckligt egentligen vet vad det är..

Sedan gick vi ut på en härlig långpromenad i solen. Vid en gammal lada satt vi med näsorna vända mot solen och bara njöt!

Idag ska pudlarna badas och klippas ned.
Lika så bra att få det gjort så de är förberedde för slaskväder. Förhoppningsvis är snön på väg att försvinna nu.

1 kommentar:

  1. Hehehe jag vet vad det är *ler* och jag rynkar på näsan...

    Men finns inget annat så nog 17 äter jag kålpudding : )

    Fin söndag på er alla 4 & 2 benta : )

    Kram!

    SvaraRadera