tisdag 6 juli 2010

En dag kvar!


Idag äter vi lunch här; Buffils Anna, Björkberget i Siljansnäs


Efter alla tråkiga ärenden så gick vi ut med en filt, en flaska rosa bubbel och vovvarna till kohagen vid Dalälven.
Önskar att jag kunde njuta mer av allting, men jag känner mig mest lättretlig och vill att allt ska vara över. Misstänker att jag har för lite att göra.

Idag har jag ett göromål; det ska strykas kläder inför i morgon!
Ja, det ska städas lite också så det blir trevligt att komma hem på söndag.
Sedan ska jag bara skämma bort mig och ha det bra.

Vi ska ta hojen till Insjön och Siljansnäs idag.
Det blir skoj, med hoj..

Ha det fint och kom ihåg att det finns ett verkligt, magiskt och helt oslagbart liv utanför internet och alla dess puckade forum.
På återseende;)


6 kommentarer:

  1. VI SYNS I MORRON !!!!

    Sen ska ni två ha ett par härliga dagar när ni struntar i allt strul och bara har varandra : )

    Det har jag bestämt!

    SvaraRadera
  2. HÅLLER ME FÖREGÅENDE TALARE TA HAND OM VARANN å njut ...Kram på er från färingsö

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen ni får ett fantastiskt bröllop, förstår att det har varit mycket nu ett tag.

    Kramar från Rickard Och Maria

    SvaraRadera
  4. Grattis jätte mycket än en gång...(tusen gånger).
    Läste dagboken på vovve..hoppas det går över, vad nu har hänt. Önskar er all lycka som finns på denna jord och mer till, det är ni värda, ni är för gulliga!!!!!!!!!!!!!

    mvh.pling

    SvaraRadera
  5. Jag önskar er en otroligt fin dag att minnas!
    Lyckönsknigar kommer från Gagnef!
    //Sari

    SvaraRadera
  6. Ha en av dom bästaste dagarna i erat liv nu KRAAAAAM från Jocke och Cathrine å Jönnson förståss ;-)

    SvaraRadera