fredag 2 juli 2010

Fem dagar kvar

Idag blir ringen klar!
Får se om vi har tid att hämta den under eftermiddagen eller om vi väntar tills i morgon.

Jag är lite fundersam på om jag vill se den innan Dagen D.
Skulle det mot förmodan vara någonting fel med den så hinns det ju ändå inte att ändra den.
Själv tror jag förstås den är helt perfekt=)

Ärenden i festival-äckliga Borlänge idag med lunch på CoCo Thai.
Lunchen gör allting väl värt; Under alla praktikveckor har jag längtat till deras lunchbuffé.

**************
Jag låg ute vid Dalälven igår, under Gökträdet, och läste Pondus med rumpan vänd mot solen.
Nackdelen med så bra läsning; Jag glömde vända mig=(
Blev väldigt röd på baksidan benen. Som tur är går det över fort på mig.

**************
Ha det fint i sommarsolen och kramas mycket;)
På återseende

**************

1 kommentar:

  1. Ta hand om sig nu så du inte bränner dig inför brölloppet : )

    Skickar en kram i hettan, jag slappar nu efter att ha sprungit efter gräsklipparen här i Grödinge, Pust!

    SvaraRadera