onsdag 28 juli 2010

Fundering



Övergav reklamkanalerna med sina tjatiga spellistor för P3 för bra länge sedan.
Tyvärr så ville P3 låta som reklamradions morgonprogram, så klassiska Morgonpasset changserade rejält.
Efter att ha hört 2009's version av SommarMorgonpasset var dock det mesta förlåtet när Kodjo och gänget kom tillbaka, för Sommarvarianten var som att få en spann fiskrens över sig varje morgon. 
I flera timmar..

Nu när vi flyttat till landet så går bonnradion hela dagarna med Radio Västerbotten och höjdpunkten är när vi sitter ned till middagen och lyssnar på Nyheter i Klartext 
Klartext låter som heltimmesnyheterna i "nya", "balla" P3 *ASG*

Vill tydliggöra att jag tycker Klartext är ett bra initiativ.
P3's nya image är ett hån mot normalt tänkande individer.
Undantaget är Christer som är ett av Sveriges bästa radioprogram


Ha det så fint i SommarSverige

Kram/fru Jonsson=)

1 kommentar:

  1. Lyssnar också på klartext men Christer har jag missat (tror jag) Karlavagnen på kvällen, lyssnas det på om jag kommer ihåg vill säga : )

    Dunka dunka och skval blire när jag kör bil : ))

    Hoppas ni har det bra där låååååååångt upp i norr. Själv ska jag lämna hemmet för jobb i morron, längtar inte dit.

    Kram på er.

    SvaraRadera