lördag 19 februari 2011

-30° Då får man jobba inomhus



r man kliver ut i en -30° kall februarimorgon är solen med sina värmande strålar extra välkommen!

Damerna fick en hel bal igår, så det går ingen nöd på dem och jag slipper slita med den bängliga hökärran i flera dagar nu. Och det är bra, för jag har en del tunga dokument att färdigställa i helgen, vilket känns lite gruvsamt, men det blir ju så när man får viktiga papper i elfte timmen*mutter* Ju mer jag håller på med dessa dokument funderar på om jag inte skulle ta och läsa juridik. Ett ämne som verkar gå hand i hand med retorik då bägge uppenbarligen går ut på att skitsnacka omkull andra part.


Hinica är en cool tjej. Accessoarerna går i ”frost”

Nej, damerna går det ingen nöd på. Själv hade jag hellre varit ute i solen idag än att sitta vid datorn, men det kommer kännas bra när jag är klar. Och jag har ju ingenting annat att bry mig om idag. Ja hundarna, hästarnas vatten och Kalinkas medicin, men de är välkomnande avbrott.


Minna tycker höet är Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar