onsdag 23 juni 2010

14 dagar kvar

Bara två veckor!
Picknickmaten bokades igår;)

Tänkte skriva av mig lite om folks idioti; 
Jag är aktiv på ett hundforum där det mesta dryftas, även hästar.
Igår fanns en tråd där TS undrade ifall folk var dum i huvudet som inte använder hjälm och det var otroligt intressant att se hur många som ilsket och frustrerat försvarade sin rätt att inte använda hjälm.

Det tar för mycket energi att brodera ut mig i ämnet och jag behöver den till annat.
Jag nöjer mig med att säga att de som inte använder hjälm när de rider visar rätt tydligt mot omvärlden att de inte har någonting att vara rädd om och att de inte har en aning om hur hästar fungerar!
Töntar säger jag bara.

Idag är det veterinärbesiktning för hela slanten.
Även Amir ska besiktigas.

Ha en fin dag, här lyser solen=)


1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med dig... Dom som rider utan hjälm har bara sågspån innanför .. Vi andra som har något ömtåligt innanför pannbenet rider med hjälm.. Så snabbt tiden går.. Kan knappt fatta att det bara är 14 dagar kvar.. *jippi* Ha det så bra.. Kram Veronica

    SvaraRadera