onsdag 30 juni 2010

Sju dagar kvar

En vecka bara!

Varmt och äckligt på bussen in till stan igår.
Klev av flera hållplatser för tidigt för hettan var olidlig.

En fördel är det med Peace and Love; Jag smälter in!
Folk tittar inte konstig på mig, utan jag verkar passera som en helt "vanlig" festivalbesökare;)
Fan vad äckligt det är överallt under festivaldagarna och värre blir det ju längre veckan går*ryser*

När jag så står på H&M med en söt, prickig BH i handen nedsatt till 50:- går brandlarmet!
"-Nej!!" tänkte jag, "Jag skulle ju köpa den här*mutter*"
Ställde mig med damerna från Åhléns vid "deras" ingång som var i skuggan och hade således first hand information.
20 minuter senare fick alla gå in, det var en vattenkokare som något pucko ställt vid en detektor.
Jag iddes inte gå tillbaka till H&M.

Jag gjorde en del fynd igår, mest presenter till blivande maken (beroende på hur man ser det;)), och jag klev av en hållplats tidigare när jag åkte hem för killen framför mig hade inte tvättat sig denna månad och viftade lite för mycket med armarna*glärk*

Den tryckande hettan har övergått i åskskurar, skönt.
Jag och Izor ska gå och handla och sedan ska jag nog krama pudlar i soffan idag;
Mitt horoskop för i dag förtäljde nämligen att jag inte skulle lyckas uppnå mina "komplicerade mål" och rådde mig att koppla av.
Vem är jag att ifrågasätta stjärnorna?

Dagen bästa nyhet tillslut;
Den som bryter mot vuvuzela-förbudet under Peace and Love festivalen i Borlänge riskerar förlora sitt festivalpass!

Ta hand om varandra idag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar