söndag 20 juni 2010

17 dagar kvar


Så fick de då varandra.

Vi somnade lite på eftermiddagen framför TV:n. Skönt att mysa lite innan Stefan skulle åka.
Eftersom jag utvecklat en allergi mot det envisa, monotona bisvärmsljudet av vuvuzelor och vi bara har fyra kanler här så var det kungliga förberedelser som gällde.
När jag vaknade var gästerna på väg in i kyrkan så jag var bara tvungen att se på alla vackra klänningar.

Så plötsligt var de bara där, brudparet, så jag såg vigseln.

De såg så lyckliga ut och Daniel var så rörd när de avlade sina löften och bytte ringar.
Hoppas de får ett långt och lyckligt liv tillsammans.

1 kommentar:

  1. jag måste erkänna att jag satt hela dagen framför tven, när svt slutade sin sändning vid tjugo i ett fgick jag och sov.. :)
    grät med daniel och victoria.. underbart vackert bröllop! rojalist JAVISST!! ;)

    SvaraRadera