onsdag 16 juni 2010

21 dagar kvar


Bara tre veckor kvar!
Längtar=)

Igår kom det hit sju glada tjejer via en aktivitet som kallas "sommardraget" och red. Först på ridplan och sedan fick de rida en sväng i skogen.

Sedan släppte vi så ut stona i sin sommarbeteshage.
Jag stod beredd med kameran inställd på "sport" för att få bra bilder på damerna som rusade ut i sommaren, men inte då.
De var hungriga!

Får se hur många bilder jag orkar lägga upp med mitt sega, mobila bredband.

I övrigt så ska jag träffa min hyresvärd John nu på förmiddagen och få nyckel till huset också ska han få peka ut på en karta var jag får stängsla.
I kväll eller (mer troligare)i morgon kommer Stefan hit med målarfärg:)
Jag ska röja ute idag.


Tuscha och Kalinka i aftonsolen


Stefans häst; Minuscha (Minna)


"Kliar du mig så kliar jag dig"
Galina och Ivanna hjälper varandra


Kolla in Ivannas vilttecken!


Randiga ben:)


Eldröda Tatjaana med sin mamma Galina


Ledarstoet Tuscha med vind i manen

*******************


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar