lördag 12 juni 2010

25 dagar kvar



Lite trött idag, men det ska visst bli riktigt dåligt väder, så jag får sova in se'n.

Oj vad vi jobbade igår!
Konstigt nog så gillar jag att dra staket och annat tungt arbete som ger synligt resultat.
Även på mig, jag har en del blåmärken och revor här och där..

Blev bjuden på mat efter väl utfört arbete (när "sista" hagen var gjord kom vi på att vi kanske skulle göra en till, haha) och det fanns verkligen depåer att fylla!
Det var så gott så jag kunde knappt sluta äta.

Sedan satt vi och pratade framtidsplaner på loftet, Carina, Camilla och jag tills vi såg hur mycket klockan var!
Svårt det där med tid när det aldrig blir mörkt.
När jag kom hem körde jag igång datorn och skrev ett kärleksbrev till min blivande make innan jag ramlade i säng.

Ute är det sommarväder än och orkar vi så gör vi klart hagen.
Se'n har jag tänkt bli miljonär i kväll.
Jag måste förstås dela med mig, men det gör ingenting;)

På återseende!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar