torsdag 13 maj 2010

Årets varmaste dag






Scillan sträcker sig mot solen=)

Det är tunna molnskyar på himlen, men vad gör det när vinden är ljum och termometern visar på 18.6°?

Idag har jag inte tid med er go' vänner:
Jag har skrapat halva ladväggen från färg och sedan red jag Hinica.
Hon var förtvivlad över att lämna brunstiga Gejscha i hagen (ja, det tog visst inte på henne så nu går de två damerna hos Djingis' igen, Hinica fick följa med som moraliskt stöd), men närhon började uppföra sig gick hon riktigt, riktigt bra!

Nu har jag intagit en sen lunch och ska fortsätta skrapa färg.
Min älskade Stefan är äntligen på väg hit, så i kväll får vi ägna oss åt varandra=)

Lägger in en i mitt tycke jättefin bild från igår där man ser mitt "Home away from Home", Mållegården i bakgrunden;



PS; Vad heter den här blomman?
Någon som vet? de växer fullt av dem i dikena nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar