torsdag 27 maj 2010

Lathund









Man kan knappt tro det är samma hund..
Vet ingen som är så lealös (norrländska; mjuk i lederna) som Ludde. I går kväll myste han med mig i soffan och hade till slut knölat ihop sig själv så han inte var större än en kinesisk nakenhund*s*

Bilden ovan är tagen efter frukosten igår, det är ju tur han vaknade så han kunde följa med mig och kameran ut på promenad i solen=)
Men vinden var kall, det är inte sommar än.




"Will you 'bi' my Honey?"


Ljuvliga violer som vänder sig mot solen


"Där ser jag nå't!"




"Eller var det där borta..?"


Det är lugnt än vid badplatsen



Till och med Ludde är lugn*s*

Vet inte vad som väntar idag.
Eventuellt blir det sämre väder och då myser jag nog med hundarna i soffan och jobbar vid datorn.
Jag har i mitt huvud filat på en ledarskapsutbildning med häst som jag skulle vilja kunna genomföra, en del situationsanpassat ledarskap och annat som skulle passa exempelvis lärare och fritidsledare.
Dags att börja nedteckna allt.

I rabatterna är det rensat, allt nytvättat är inlagt i skåpen och köket fick en make-over igår, så nu är där sommarfräscht värre=)
Stefan kanske kommer hem ikväll.

Ha det fint idag, på återseende;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar