måndag 2 augusti 2010

Hästpromenad


Idag har jag och Stefan tagit ut Galina och Bizra på en skogspromenad.
Vi hann med att pyssla om Djingis litegrann också, vilket han verkligen verkade uppskatta; Dagens goda gärning.

I övrigt så hade vi blivit lovade en större summa pengar idag. Som förstås inte kom!
Någonstans har det försvunnit en enorm mängd pengar och alla skyller ifrån sig. Var bevisbördan ligger är för mig solklar, men så tycker visst inte alla.

Märkligt nog känner jag mig lugnare och gladare än på länge; Som att allt ordnar sig, liksom. Det kanske är vanvettet som slutligen håller på att fullkomligt slå klorna i mig, haha.
Skit samma, det känns helt OK i alla fall.

Fridens, vänner
/fru Jonsson

1 kommentar:

  1. jaaa..du, "pengar inte allt men ett nödvändigt ont". Jag håller med dig, "det ordnar sig alltid".

    mvh.pling

    SvaraRadera