söndag 10 januari 2010

10/1-10 Home away from Home




Mållegården.
Mysigt torp med hästar runt knuten.
Me like=) Här ska jag bo sex veckor.








Hingsten Djingis Khan längst till vänster. Han går med tre unga valacker som han fostrar med fast hand. Här är två av dem...








... och här är nr tre.








Jag och Camilla har nu varit nere och kramat hästarna i hagen. Gudars vad kelsjuka de är=) Påminner om min första häst; Fjordingen Hanna som ibland verkade vilja sitta i knät på en*s*

Imorgon ska visst jag och Camilla ut och rida.
Nu är jag skittrött så jag ska äta lite godis och se på TV innan jag slocknar.


2 kommentarer:

  1. Låter härligt med hästarna runt knuten. Sluter jag ögonen kan jag känna doften och värmen från dem. Höra dem tugga på sitt hö, lungt och rofyllt : )

    SvaraRadera
  2. Anonym och anonym *s*


    Glömde skriva signatur; Snuzer ; )

    www.pastseasons.blogspot.com

    SvaraRadera