fredag 15 januari 2010

16/1-10 Ja ää inte bitter..

Jag tillstår att jag kan bli avundsjuk.
Inte missunnsam, absolut inte!! Men lite sådär "Menååååååååhhhjagvilljuocksåååååå.."

Har ett par kära.. hmmm.. bekanta (Kan man säga så? Gillar dem som fan men en av dem har jag aldrig träffat irl) som köpt en charmig liten fastighet med massor att göra och de verkar såååååååå lyckliga över sitt nyförvärv.

Vi brukar fönstershoppa gårdar på internet, jag och Stefan, och drömma oss bort. Igår hittade vi en helt fantastisk gård mellan Strömssund och Junsele med sjöutsikt och 12 ha därtill. 
Åååhh vad jag blir otålig när vi hittar så fina ställen!!!
Har över ett år kvar på utbildningen och det känns som 68 år just nu..
Villhavillhavillhavillhavillha..

Nåja.. vad är väl en bal på slottet..?
Men jag gläds enormt å mina "kära bekantas" vägnar.
Hörde igår att de fått eld i spisen;)

Nä nu ska jag packa det sista och göra mig i ordning.
I afton får jag krama min älskade Hiro igen
Så här söt var Lill-Buppen när han var 16 veckor














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar