tisdag 12 januari 2010

12/1-10 Djingis är far till alla barnen

Djingis Khan.

Det här är en av de fyra hästarna som kom till Carina i Juni 1998. Han anlände tufsig, mager och uttorkad med tre ston från Ryssland. 

Numer är Djingis en ståtlig, snygg och väldigt trevlig hingst som jag har kramats lite med idag=) 

I morgon liftar jag med Carina till Gävle:
Hon och delar av hennes familj ska till Stockholm så det passar ju bra. Jag är jättedålig på att packa för längre tid, så jag får komma hem och packa om i lugn och ro=) 

Vi åker redan klockan åtta på morgonen så nu går eftermiddagen åt till att packa, ta en liten promenad och inmundiga rejäl middag inför kvällens ridlektioner. För tillfället sitter jag och redigerar foton på hästarna som jag tagit. 

Kikar in senare=)
Hälsningar från Mållegården

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar