måndag 18 januari 2010

19/1-10 Tisdag (oavsett vad som står ovanför)




Det har drösat ner rejält med snö i natt.
Radiatorerna i Mållegården gick i strejk eller nå't igår, så två el-element har gått inatt. Måste få det fixat i afton, för man blir rejält urblåst och nedkyld när man är ute i det här vädret.

Gick förbi hagen när jag var ute på morgonens träningsrunda. Hela flocken låg eller stod i vindskyddet och sov. Utom Tuscha, ledarsoet. Hon stod i lä utanför utestallet och betraktade mig där jag pulsade igenom den hårt drevade snön.

Idag ska Djingis tassar tittas över.
Ska ta med mig kameran för det är väldigt bra väder att fota Basjkirer dag.

1 kommentar:

  1. Har svårt att både läsa och sen kommentera
    på don blogg, men det beror på att jag kollar via min tele.
    Sänder många pussar iaf:)

    SvaraRadera