torsdag 7 januari 2010

8/1-10 Mycket att hålla reda på..







När väckaren ringde 06:05 hade jag precis slumrat till.
Vaknade halv fyra i morse och började fundera. 

Eftersom jag reser norrut i morgon så måste julen bort idag och eftersom min praktik varar flera veckor och är utomhus så är det en hel del att packa. Det var sådant som började snurra i mitt huvud.

När jag väl somnade igen drömde jag att jag flyttade till en lägenhet som brann. Undras vad det betyder? Hus och rum symboliserar jaget.. Det var en vindsvåning så jag kanske hade feber. 
Eller så var det övertryck av allt funderande*s*

Väldigt irriterande att jag inte kan få till rätt tid och datum i bloggen.
Allt stämmer ju i inställningarna!!??!!

11:21
Huset tomtefritt nu *check* Bara julgranen kvar, sedan ska det packas!

Har precis pratat med Carina som har Gideå BasjkirHästar där jag ska ha min praktik. Hon låter jättepositiv och jag ser verkligen fram emot att få vara med hästarna under vintern. Även om jag under åren hållit på en del med hästar så blir det här helt nytt; NH och "riktig" lösdrift är främmande för mig och jag kommer lära mig massor!!

Ska se nu ifall jag kan länka Carinas sida här någonstans *ser mig omkring*
Under tiden kan man klippa och klistra följande  adress för att läsa hennes Basjkirhistoria : http://www.basjkirhastar.se/historia.htm

19:04
Mätt och nöjd=)
Gubben är för himla bra på att rulla frikadeller och jag är en jäkel på tomatsås som de får koka i. A match made in Heaven*s*

-27° ute och definitivt myggfritt.

Ha en fin kväll och krama varandra så håller ni er varma=)

PS Längst ned ligger nu länken till Gideå Basjkir

1 kommentar:

  1. Det kommer det kommer, alla är vi barn i början vad gäller nya ting. Så "Hold your horses" så blire fin fint i slutänden : )

    Jag fattar inte riktigt heller varför tid/datum inte funkar, trots mina inställningar. Löser du det så tar jag tacksamt emot tips. Ha en bra dag, kram : )

    SvaraRadera