tisdag 19 januari 2010

20/1-10 Onsdag

Tre hästar var arbetade jag och Camilla igår eftermiddag. Jag hade två unghästar som skulle markarbetas; Bobnii (vilket betyder Ruter Ess, han har en ruterformad stjärn i pannan) och Bizra. 

Sedan var det tänkt att jag skulle rida vackra och pigga Hinnica (bilden), men det hanns inte för det gäller att få i sig en hyfsat stadig middag också för att orka med kvällens ridlektioner. Markarbete med henne också men ridning hinns nog med en annan dag=) 09:00-20:00 är inga problem att jobba då allt vi gör är så givande.

Molnen försvann och det blev kallare på aftonen och solnedgången var magiskt vacker. Får se om jag hinner få in bilderna jag tog på datorn senare idag.

Efter morgonens träningsrunda var jag ner till hingsthagen med en stor hink frukt. Oj vad glada pojkarna blev!! 
Det luktade fruktsallad i hela hagen=) 

16:49
Ikväll ska jag rida på lektion*s*
Men var det Tatjaana eller Tamara..?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar