fredag 16 april 2010

Reseförberedelser


Inledde denna strålande, vackra dag med en lite längre power walk med Ludde.  Den sista på fem veckor och Ludde ansträngde sig verkligen för att jag inte ska sakna honom, hrrmmpff..

Kl tio ska vi vara på banken och sedan bränner vi iväg in till Borlänge för att provientera. Sedan hem och äta lunch (resterna från en helt ljuvlig cocos-currygryta från igår) och sedan ska det packas för fem veckor.

Stefan och Calle får åka till Falun och hämta transporten medan jag lagar middag (har ingen aning om vad än. Det får bli det som ligger närmast på Ica Maxi), sedan får vi lasta bilen och dra iväg mot Idre där vi bokat rum på vandrarhem.

I morgon i ottan åker vi så över gränsen och hämtar min efterlängtade Amir Kahn=) Samma väg tillbaka till Idre och sedan har vi hittat en rätt bra väg upp till Gideå. 
Tror det var 52 mil upp till Örnsköldsvik.

Spännande värre;)

*****************************

De ringde från guldsmedsbutiken i Leksand igår och ville beställa ringen.
Vi var dit för ett tag sen och tittade på den vackraste safir jag någonsin sett!
Ja, jag har inte sett så många safirer, men denna måste vara den vackraste i hela världen och den ska sitta i min ring=)

Nu är ringen beställd.

*****************************
17:10

Nu lättar vi mot Idre;)

1 kommentar:

  1. Ha en trevlig resa och köööööööör försiktigt nu... Fasiken vad det låter spännande, det ni ska göra : ))) Lite avis faktiskt : ) Hälsa!

    SvaraRadera