måndag 15 februari 2010

16/2-10 Aaaaaattcchhhhiiiiiuuuo

*snörvel*

Nåja, jag står upprätt i alla fall.
Himla skönt att Stefan kommer hit idag och tar hand om mig;)

Fick rida med på lektion igår.
Hade Tamara (som jag red ut på i lördags) och vi gjorde samma hinderbana som i onsdags. Skoj att göra den på en annan häst, då ser jag ju att jag faktiskt gör någonting rätt också, det är inte bara så att hästarna är snälla och låter mig åka med*s*

Idag ska vi ta Galinas hovar, det är bara hon kvar.
Kände i går kväll efter lektionerna att jag hade feber så jag har erbjudit mig att tvätta och smörja upp saker i selkammar'n. Där inne är det varmt och skönt.

Till middag ska jag och Stefan göra köttsoppa.
Då blir jag nog kry igen ska ni se=)


Tatjaana.
Mamma till en Basjkir jag kanske ska åka o titta på=)
****************************************************************
10:18

Inga hästerier idag=(
Med feber och ögonfluss blev jag beordrad att stanna inomhus idag och kurera mig. 
Nåja, viktigare att vara frisk imorgon på min sista dag; det är tänkt att vi ska köra Tjagatai med vinterskacklarna efter sig.
Då får Stefan hjälpa till;)

***************************************************************

1 kommentar:

  1. Köttsoppa is the shit! Så gott när det är kallt ute och man känner sig lite frussen. Självklart så har vi sparat "Rembranten" och en del tapetbitar. Det blir ett kollage sen bakom glas & ram : ) Ha det så mysigt ni 2 : )))

    SvaraRadera