torsdag 25 februari 2010

26/2-10 Fredag




Ännu en decimeter snö kan plussas på den redan befintliga.
Men det är väldigt vitt och vackert ändå, rent.

Strax åker vi mot Norge.
Runt ett hoppas jag vi är framme hos Amir Kahn



20:24
Hemma igen=)

Amir var ungefär som jag trodde han skulle vara i kroppen.
Jag trodde han skulle vara mer lik Bizra än vad han var; han har samma ljusa färg som sin far och sin mammas smäckra huvud, men med pappans drag liksom.

Egentligen hade jag hoppats att mer saker skulle vara "fel",  ja vad som helst.. lynne, hantering.. någonting som starkt kunde motivera att inte köpa honom (eftersom jag inte har klart med boende än).
Men jag blev väldigt förtjust i Amir.
Gudars vilken fin häst det kommer bli när han blir "stor".
Han har en väldig massa utstrålning.

Det sker vad som sker.

Krama varandra ikväll=)

1 kommentar:

  1. Håller en tumme att det som sker är rätt sak för er : ))) Men blir det inte denna pålle så blir det nästa eller nästa... Handlar du i Valby Centrum, i den rosa hund & katt affären? Men då kan vi ju inte bo så långt ifrån varan, väl? Då får ni banne mig masa er hit och hälsa på.

    Jag sätter på kaffe och än så länge så finns det några mums-mums kvar i kartongen ; ) Kan ni köra till Norge, så kan ni köra hit : ) Kram!

    SvaraRadera