måndag 22 februari 2010

23/2-10 Tisdag



Ute snöar det
 och helst hade jag vilja göra som Ludde; ligga i soffan bland fluffiga kuddar och softa.. se American Grafitti kanske (snyggingen John Milner: -"Driving is a serious business! I ain't havin' no accidents bacause of you!!")?

Dricka kryddigt yogi-té invirad i en pläd med vovvarna runt mig..
Nåja, vad är väl en bal på slottet..?

Funderar på min andra LIA;
Den börjar i slutet på April och till min stora förvåning (och glädje) får man vara flera gånger på samma ställe!
Vore inte inridning av unghäst ett lämpligt projekt att utföra på 8 veckor..?

På fredag ska vi åka till Norge och hälsa på Amir Kahn

*****************************************
Vilken tur jag har som får komma hem till dukat bord;

Varm, kryddig kycklingsoppa med gott bröd att doppa till när jag kommer hem trött, hungrig och väldigt frusen=)

Du skämmer bort mig, Stefan
men jag älskar dig väldigt, väldigt mycket=)
*****************************************

1 kommentar:

  1. Det låter som en mycket lämplig fortsättning, varför inte avsluta det som påbörjats
    : ))

    SvaraRadera