lördag 27 februari 2010

28/2-10 Slapparsöndag=)


Ute snöar det åter igen.
Bättre än den vidriga dimman igår.

Idag behöver jag inte göra ett endaste skit, jag är leeeeeeeeeeeeeeeedig!!! Vila i soffan, krama hundar, läsa bra bok och hundpromenad står på schemat och ikväll blir det sedvanligt söndagsmys på Pub Mysen i Djurås.

Jag bygger hästflock i mitt huvud nu. 
Har jag riktig tur så får jag hyra en bit mark bara 100 meter härifrån. Där finns ett litet stall men inget vindskydd, men det går ju att lösa när vintern är över. Jag hittar ingen lämplig lösdrift för Amir så jag tänkte lösa det med att köpa mig en flock.

Smart va??

******************************************
10:45
Nu har jag gått med i Svenska Basjkirhästföreningen=)

Årsmötet är 28/3, funderar på att åka.

******************************************

Kollar runt på bomlösa sadlar och tillbehör.

Är det så att man får vad man betalar för? Prisbilden gapar vidare än Grand Canyon=/ Det är ju rätt stor skillnad på 3 500:- och 16 000:-

******************************************
19:39
Hemma från Mysen=)

Jag har en himla massa bra affärsidéer just nu
som jag mer än gärna skulle vilja börja med.
Snarast!!


1 kommentar:

  1. Visst är det härligt när hjärnan går på högvarv och idéerna sprutar. Man måste nästan nypa sig själv för att lugna ner sig så man hinner med... : )

    Önskar en fortsatt trevlig vecka, kram.

    SvaraRadera