lördag 30 april 2011

Kör på..

Tjagatai sätts på prövning

Glad Valborg tillönskar jag Er från djupet av mitt utfrysta, mätta och varma hjärta. Jag har varit på körkurs etapp 2 med Hans Sidbäck i Gideå och är nu helt slut på (vilket jag inte får känna då vi måste vaka över hagen i kväll så vi ser det är OK med konstellationen fulla ungdomar med obegränsad pyroteknik en km härifrån och tre mer och mindre småvilda Basjkirston;)).

Det var otroligt givande, även denna gång, och jag tog en massa bilder som ska redigeras. Ska även skriva en artikel till Basjkirtidingen medan allt är färskt i huvudet.

Jag tänkte skämta om ”körslaget”, ”körkurs”, körmästare” och ”Lunds studentkör”, men jag orkar inte, jag är helt utpumpad och hjärnan känns som disktrasan ser ut.. say no more..

Go afton och skjut lugnt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar