tisdag 1 mars 2011

En framgång i följetången "Kastrullhäxan"

Ni som är insatta förstår vad och vem jag menar.

Dom meddelades idag enligt följande; Åtalet samt skadeståndsyrkandet ogillades.

JIPPPPIIIIIIIIEE!!

*************

Jag var ute och höll på med gårdssysslor i det vackra vädret medan maken höll på att bada hundar. Det senare är ett varmt och blött arbete, men nog tyckte jag han var mer än lovligt knasig när han sprang ut på bron i kalsongerna med telefonen i högsta hugg och ropade Hurra! Eller liknande.

”Moget att leka nakenfis”, tänkte jag. ”Jävligt moget.”

-”Det ogillades!! Ropade han och jag tänkte ”Ja, att bada har väl aldrig varit någon av hundarnas favoritförströelse” medan jag sa ”Jaha..?” och log överseende. -”Målet ogillades!! Jag är friad!”

Då trillade poletten ned.

4 kommentarer: