lördag 18 september 2010

Kvällssol


Kvällssolen kikar in genom grenverket

Helt plötsligt, när jag stod och grillade middagen hörde jag att hästarna rumstrerade bakom granen som skiljer oss från den övre delen av hagen.
Sedan de blev fyra i hagen istället för två har de inte varit så himla intresserade av att vara i vindskyddet, men nu jäklar hade de en sammankomst där!

The gang


Bizra och Minna kliar varandra


Kalinka och Hinica gick in i vindskyddet och kontemplerade över livet, kliade röven och pratade skit.


Jaja, najs iaf att de är i hela hagen, inte bara i "salongen". 
Under tiden jag tog kort lät jag kycklingfiléerna gå torra på grillen (något som aldrig hänt mig tidigare och som jag per automatik skyllde på resten av familjen).

I övrigt så har dagen varit fin med hästpromenader och bad i badkaret. Jag och maken svettades i olidligt varmt vatten med kalla öl och jublade över det faktum att det ens gick att fylla badkaret!
Mysigt var det iaf.

Ha en fin helg
kram/fru Jonsson





1 kommentar: