onsdag 1 september 2010

Världens allra bästaste Bizra!


Åh vad duktig hon var igår min lilla tjej, med nya sadeln och allt gick hon upp på SJ-pallar med mig på ryggen och jag var så stolt!

Enda nackdelen med sadeln var att den har annorlunda balans än de bomlösa jag är van vid; vid lättridning åkte benen fram som om jag satt på en chopper, haha. Och i fältsits åkte jag fram mot Bizras öron, men hon tog det med ro*s*

Men jag vänjer mig nog vid den sadeln med. Eller så tar jag helt enkelt bort stiglädren. Det är ju inte så att vi kommer att åka runt på fälttävlansbanorna i år..

Stefan red Tatjaana som var pigg och helst ville galoppera, men det gick rätt så bra för honom ändå.

Idag har jag ärenden till stora staden vid havet och sedan har jag fullt upp med mina grandiosa affärsplaner;)

Hörs/fru Jonsson

1 kommentar:

  1. åh spännande med affärer. :) hoppas att det gick bra.. :) Kram

    SvaraRadera