onsdag 12 januari 2011

Den som väntar på något gott..

Ja julen är undanstädad och prydligt lagd i lådor, men vad gör det att det nästan hinner bli tjugondedag Knut innan jag får bästa klappen när det är en sådan fin och välbehövlig present? Fyndad på rea dessutom*s*

Ett par fina vinterridstövlar fick jag av min käre make igår och jag hoppas de är lika varma som de kändes vid provtillfället. Det var som att låta foten glida ner i en varm, fluffig mockasin och inget ”bängel” med trånga eller oformliga skaft, bara dra i snöret så sitter de där de ska!

Dessutom gillar jag utseendet skarpt!

3 kommentarer:

  1. Väldigt finaoch de ser ut att vara sköna också.
    Hoppas du får en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Wow, de va läckra! Ser mycket bekväma ut.

    SvaraRadera
  3. Men oj sicka snygga pjuck! ;) Jättefina och framförallt ser de varma och praktiska ut! Finfin julklapp! :)

    SvaraRadera