fredag 21 januari 2011

Vitt och vitt så vitt jag ser


Bizra har frostiga fransar

-18°, dimma och iskall, sydlig vind. Det var som att luften var fylld av flytande is när jag och Ludde gick på power walk och världen omkring oss bleknade från genomgående blått till grått och sedan vitt.

När jag var uppe på ladugårdsvinden häromdagen för att fotografera Vargmånen när den gick upp så gick jag runt och petade lite i diverse kvarlämnat skrot som låg där uppe och hittade ännu en finfin låda som jag kommer låta få nytt hem. Den ska rengöras och grundmålas och sedan ska den få målat på sig något fint mönster tror jag.

Vad vet jag inte riktigt, för jag har inte bestämt mig för vad lådan ska få tjänstgöra som än.

Återkommer

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera