onsdag 6 oktober 2010

Sötaste mjukisarna..


Vilken utstrålning!
Vilken hållning!
Vilken blick!

Vem kan inte älska denna underbara, stickade pudel som garanterat alltid går fint i kopplet?

Någon på vovve.net-forumet hade länkat till dessa underbara mjukisar igår och jag kan bara önska att jag var duktigare/mer påhittig vad gäller att sticka.

Pudlar i all ära..
Här en riktigt skön vovve, en sådan där hund som jag lite i hemlighet drömmer om att ha;

"Hyllvärmare" får plötsligt en helt ny betydelse

En stolt Basset med en blick som ingen kan motstå*suck*
Jag tycker de är så himla söta..

Detta inlägg är en avledningsmanöver;
Om jag berättade vad som eg. försiggick i mitt liv och vad min extrema virrighet orsakat senast skulle jag nog ha en av Sveriges mest lästa blogg just nu, men min självkänsla är förkyld eller någonting så jag saknar den självdistansen som behövs.

Jag är helt enkelt inte modig nog att berätta vad jag gjort sedan igår.. men nu ska jag gå och söka efter någonting läskigt.

**************

Vilken dag som helst tänker jag berätta om Amir, det kan vara fler än Christina som vill veta hur han har det.
Han har det toppenfint, men jag ska berätta mer en annan dag.

Nu tar jag ett djupt andetag och lämnar er för idag.


1 kommentar:

  1. Det låter härligt att ha gård med får och hästar. Vi har bara ett litet ställe där hästen inte får plats, men några får kan vi nog klämma in:)
    Ha det fint.
    Malin

    SvaraRadera