måndag 11 oktober 2010

Ny vecka, nya möjligheter!


Jag har fullt upp idag, ska börja strax.
Kikar bara in för att informera er om att jag vräker i mig det sista av den supersmarriga äppelkakan jag bakade igår så jag skulle ha något att bjuda på ifall min syster med dotter skulle kika förbi och klappa hästar.

Syrran, den var supergod*burp*
Hehe..

PS, Kissekatt har inte flyttat in, hon syns inte till på platsen hon uppehållit sig, men jaktlaget lovar och svär att hon lever.
Kanske har någon vänlig själ hunnit före mig och tagit hand om den, eller så har hon flyttat in hos räven kanske.. Återkommer om det

Ha en fin höstdag, det ska jag ha:)
Kram/fru Jonsson


1 kommentar:

  1. Äppelkaka lät gott. Bjussar du på sån för jag vill gärna komma och klappa hästar :) Och träffa dej och maken (om han är hemma) förståss. Ha det bäst! Kramizar Kristin

    SvaraRadera