lördag 30 oktober 2010

Svensson-Jonssons

Utlovad bild av den skittrendiga väggen

Med gemensamma krafter fixade vi till ett vardagsrum igår och vi låg hela familjen i soffan och åt godis, chips och morötter o vitlöksdipp tills magen stod i fyra hörn och det började trilla plockgodis ur öronen på oss samtidigt som vi hissade och dissade Idol-deltagarna.

Svensson-fredag
fast utan tacos, vi gjorde egna pizzor istället.
Mina utan ost förstås.

Ikväll blir det portergryta på älg med stekt vitkål till.
Tror jag ska baka en rabarberkaka idag också.
Det är dåligt väder idag, så jag är huslig.

Puss o kram
/fru Jonsson

2 kommentarer:

  1. Applåderar arbetsinsatsen! Jag har tvärtom lcykas göra mitt förut fungerande vardagsrum helt obeboeligt genom att släpa runt alla möbler och typ tröttna halvvägs.

    SvaraRadera
  2. Åh, det är ju så lätt att börja och ibland så
    förtvivlat svårt att avsluta!

    *springer och flyttar en skänk*
    Det skulle jag ju gjort redan igår!

    Utan att du menade det fick jag en välriktad spark rumpan nu.
    Tack Tove!

    SvaraRadera