onsdag 27 oktober 2010

S*t*ns j**la sk*t BLOGGER!!

AAAAaaaarrrrrrgghhhhh!!!!!!!
*sliter mina blonda lockar i förtvivlan*

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Kan någon vänlig själ tänka sig att hjälpa mig med min bloggdesign??????????
Nu avber jag mig kommentarer om nya designen (om de är dåliga, hehe), den tänker jag behålla en stund, men hur in i h*lv*t*ts alla glödhetaste smådj*vl*r ändrar man bredden på hela rubriksgrejsimojset???

Ända sen jag startade bloggen har jag avundsjukt tittat på alla andras fina, långa rubrikfält som innehåller bild, utsuddad bild, bild och rubrik med beskrivning etc. och jag får bara en futtig bild i vänstra hörnet med texten bredave (bredvid) och jag är ta mig fan less på det nu!

Jag kan också få en jättestor bild som tar upp halva bloggsidan, det vill jag inte heller ha. Är jag kräsen månne?

Bloggerhjälpmedlet förstår inte min fråga (måste vara en man) så nu vill jag ha er hjälp. Det kan ju omöjligt bero på att jag har Mac?
Saker ska bli enklare med Mac, det är ju liksom hela tanken..

Hjälp, någon..?
*surar*

När jag lugnat ned mig kanske jag bättre kan förklara vad jag menar, utseendemässigt. Utan konstiga, påhittade ord och asterisker;)


5 kommentarer:

  1. Haha..nu låter du typ som jag brukar göra.
    Jag piffade ju bloggdesignen nyss men jag gjorde hela grejjen i photoshop med text och allt och la in som bild "istället för rubrik". Tekniken på blogspot fattar jag nada av.

    SvaraRadera
  2. Fan, har inte PS *surar mer*

    Kanske kan snickra ihop något på PowerPointen..?

    SvaraRadera
  3. Veronica/ Kaffetjej27 oktober 2010 kl. 22:47

    Ladda hem Artisteer. Det är ett superenkelt program att använda när man fixar till sin blogg. Funkar det inte för dig så kan jag hjälpa dig. Kramiz

    SvaraRadera
  4. Tack vännen:)

    jag ska göra precis så när jag får tid

    Kramelikram/Linda

    SvaraRadera
  5. Veronica.

    Det gick att ladda hem programmet, skapa en snygg header, etc. men jag kan inte publicera då det är en "trial". Jag gjorde efter konstens alla regler, men det funkar inte=( Kommer till att exportera och logga in på mitt blogger-konto, sedan är det tvärstopp!

    SvaraRadera