onsdag 20 oktober 2010

Snööööööööööö



Tjohoooo!!
Det är vitt ute!

Stefan har åkt till Umeå och jag ska röja i hagen så damerna blir mer benägna att gå upp i skogen.
Jag ska göra en entré de inte kan motstå;)

Laters all
/fru Jonsson




14:26

Fy bubblan vilken fruktansvärt dålig dag det här blev.
Jag blev sjuk igen av att vara ute och kapa träd också blev jag väldigt illa drabbad av dåliga energier (varför svarar man på SMS?)och sedan fick jag ett mycket, mycket tråkigt besked via post.

Nu dricker jag varm choklad ur Ior-muggen jag ärvt av min mor, sedan ska jag lägga mig och dra täcket över huvudet resten av dagen=(

På återseende

5 kommentarer:

  1. Herregud! Det känns bara helt ormligt!

    SvaraRadera
  2. Mja.. det kom snö för andra gången i höst i morse, men det blev bara ett tunt, tunt puder=/

    Men jag och hundarna tyckte det var mysigt på morgonpromenaden med lite snö i alla fall=)

    SvaraRadera
  3. Snö! Nä jag är inte avis. Snö sen men inte nu tack. Måste bli närmare jul först : ))

    SvaraRadera
  4. Åh en massa snö, mysigt!
    Kloka du, tack för dina ord i bloggen. Kloka vänner kan man aldrig få för många av :)
    Vilken underbar och mysig blogg du har, återkommer många fler gånger!
    Kram/ Sara

    SvaraRadera
  5. Ohhh ..jag vill också få en kött-tomte hem till mig, nu blev jag jätte hungrig *L*
    Vad du är duktig Lupus, donar och grejar!

    Ha det gott och hälsa!

    mvh.pling

    SvaraRadera