torsdag 7 oktober 2010

Gift tre månader idag!

Dagens hjärte-lapp när jag öppnade lapp*hahaha*topen i morse;
Önskar jag fick vara hos dig *puss*

Ja det visade sig att han kom hem på aftonsidan så hans önskan gick i uppfyllelse! Frågan är om han skulle önskat sig någonting annat, men han påstår att det är oväsentligt.

Det känns som det passerat betydligt mer tid än tre månader sedan vi stod där Väster- och Österdalälven möts och blir Dalälven och lovade fina saker.
Känns som det är betydligt mer än tre månader sedan vi satt i  den svettiga bistrovagnen på väg till fyra underbara dagar tillsammans där vi strosade, åt och drack gott och såg varandra djupt i ögonen..

Tittar på min ring varje dag och påminns om att jag är lyckligt lottad, och jag älskar min vackra safir, olik alla andra.
Så som varje kärlek är unik och gnistrande vacker.

På ett annat sätt känns det som att det var igår och på ett tredje sätt vill jag göra om det (med samma man förstås).
Kärlek är magiskt, vackert och värmande.

Hearts

Apropå kärlek
så fick jag veta igår att den underbara bonden från Mattmar inte "fick" vara med i "Bonde söker fru", vilket jag tror är lika bra för honom.
Han slipper ett mediabevakande och en eventuell skandal-TV som nog mer hade varit till skada. Denna underbara människa får själv, i lugn och ro, välja bland breven och själv ta kontakt.
Jag hoppas han finner en kvinna som förstår värdet i att uppleva en magisk solnedgång tillsammans och doften av hemlagade bullar och att han inte blir sårad av någon lycksökare när han valt att delta i en av landets största kontaktannonser.

**************
Nu ska jag spendera resten av kvällen åt att vara lite extra kär i min underbara och omtänksamma make.

Gokväll och ifall ni kan så krama någon i skenet av levande ljus och tänk på att allt ändå är riktigt, riktigt bra just nu=)
/fru Jonsson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar