fredag 1 oktober 2010

Vart tar tiden vägen?

Sitter lite lätt förvirrad och undrar vart de senaste timmarna (läs, Dagarna) tagit vägen. Jag hör tvättmaskinen dra igång på centrifugen och tänker att "Vad fan.? Varför tvättar jag halv elva en lördagkväll??"
Egentligen är jag glad att upptäcka att jag tar fel en dag åt "rätt" håll, det innebär en bonus.

På något vis trodde jag att jag skulle ha ledigt idag.
Jag hade till och med förberett för att ha ledigt just idag, men tiden rann iväg när vi gjorde nyttiga och eftersatta ärenden och tillslut stod jag i förtvivlan mitt i middagsmat, disk, dammsugning, skitkläder och en helvetes massa "göra" på listan. Madness..
Men ute går glada hästar i ny hage och jag har en fin klänning på mig i alla fall, man kan glädjas över små saker.

*häller upp lite vin*
Pust.. 

Nu skiner tända ljus ute och inne och jag kan andas lugnt och njuta en stund av att inget, inget stör mig. Det är bara vackert.

Ha en fin helg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar